Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: O αγαπημένος Μάκης Δημάκης μιλάει για όλα στο blog των Εφήβων!


Χαρισματικός και χαμηλών τόνων παρά την επιτυχία του, ο Μάκης Δημάκης, εδώ και τέσσερα χρόνια περίπου έχει κάνει μια δυναμική είσοδο στον χορό του Λαϊκού τραγουδιού. Τα τραγούδια του συνώνυμο της επιτυχίας, - με πιο πρόσφατα τα "Ανεβείτε" και "Εγώ δεν μπορώ", προκαλούν σεισμικές δονήσεις κεφιού στους πιστούς θαυμαστές του..   

Ο Αγαπημένος όλων μας τραγουδιστής, Μάκης Δημάκης, μίλα για όλους και όλα στο Blog των Εφήβων σε μια εφ όλης της ύλης συνέντευξη. 

Δείτε παρακάτω λοιπόν τι μας είπε:

Συνεντευξη στον Δημητρη Αναστασιαδη 


ΕΡ: Μάκη τα τελευταία χρόνια ήρθε η μεγάλη επιτυχία για σένα, αλήθεια ποιά είναι τα συναισθήματα σου γι αυτή;

ΑΠ: Αισθάνομαι πολύ όμορφα, ικανοποιημένος από την απήχηση που έχουν τα τραγούδια μου, δικαιωμένος για τις επιλογές μου και αυτό μου δίνει δύναμη να συνεχίσω.


ΕΡ: Κοινός παρονομαστής σ αυτή την επιτυχία, αρχής γεννωμένης από το 2011 και το τραγούδι "Κανείς δεν είναι κανενός" έως και σήμερα είναι ο στενός σου συνεργάτης και παραγωγός σου, Αργυρής Αράπης. Μίλησε μας για το πώς προέκυψε η συνεργασία αυτή ;


ΑΠ: Ήταν μία χρόνια φιλία που ωρίμασε επαγγελματικά τα τελευταία τρία χρόνια. Κάποια πράγματα που είναι να γίνουν θα γίνουν. Για μένα είναι ο μέντορας μου, τον ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε κι ελπίζω στη συνέχεια της καλής μας συνεργασίας. 

EΡ: Ποιο ήταν το πρώτο γνωστό όνομα με το οποίο συνεργάστηκες;


AΠ: Με τη Μαριώ συνεργαστήκαμε στη Θεσσαλονίκη όπου και ξεκίνησα τα πρώτα μου τραγουδιστικά βήματα κάναμε δύο σεζόν στη παλιά "Λεωφόρο" και στην "Τέντα". Κι εφόσον κατέβηκα στην Αθήνα, συνεργάστηκα και με άλλους γνωστούς τραγουδιστές.


ΕΡ: Ποια συνεργασία σου με γνωστό τραγουδιστή ξεχώρισες και θα ήθελες να επαναλάβεις;


ΑΠ: Όπως προείπα έχω συνεργαστεί με πολλούς και γνωστούς τραγουδιστές και αν διαλέξω έναν θα αδικήσω τους άλλους. Η συνεργασία μου όμως με τη Βιτάλη πριν πολλά χρόνια ήταν πραγματικά αξέχαστη.

EΡ: Σε πρόσφατη ραδιοφωνική σου συνέντευξη είπες πως σε μια από τις πρώτες σου δουλειές στη μουσική ξεκίνησες να παίζεις μπουζούκι δίπλα στο πλάι της αξέχαστης Βίκυς Μοσχολιού... Θα ήθελες να μας μιλήσεις γι αυτή τη συνεργασία??


ΑΠ: Ήταν απίστευτη τραγουδίστρια όπως και ο Μανώλης Μητσιάς που δουλεύαμε μαζί εκείνο το διάστημα παρόλο το νεαρό της ηλικίας μου τότε νομίζω πως αποκόμισα πολλά πράγματα από την εμπειρία τους.

ΕΡ: Έχει υπάρξει κάποια συνεργασία σου με άλλο τραγουδιστή στην οποία είτε δε πέρναγες καλά είτε έφτασες στο σημείο να τη διακόψεις λόγω έλλειψης χημείας η λόγω του κακού του χαρακτήρα;


AΠ: Δεν μου έχει τύχει κάποια τέτοια συνεργασία, αλλά αν μου συμβεί κάτι τέτοιο νομίζω πως σαν χαρακτήρας θα μπορέσω να το χειριστώ (άλλωστε η μουσική είναι ομαδικό άθλημα).

ΕΡ: Έχεις δεχτεί ποτέ στο καμαρίνι σου κάποια ακραία εκδήλωση θαυμασμού από θαυμάστρια; Αν ναι ποια ήταν αυτή και πως το διαχειρίστηκες;


ΑΠ: Η πόρτα του καμαρινιού μου είναι πάντα ανοιχτή για όλο τον κόσμο. Για να δεχτείς ακραία εκδήλωση πρέπει και λίγο να το επιδιώκεις.

EΡ: Πως είσαι στην προσωπική σου ζωή;


ΑΠ: Δυστυχώς η επαγγελματική μου ζωή είναι τόσο γεμάτη που δεν αφήνει χώρο για πολλά προσωπικά πράγματα.

ΕΡ: Εμφανίζεσαι κάπου αυτή τη περίοδο;


ΑΠ: Είμαι ακόμα στο "Cinema Live Stage" για δεύτερη χρονιά μέχρι τέλος Μαΐου. Το καλοκαίρι θα συνεχίσω με εμφανίσεις σε διάφορες πόλεις της Ελλάδος.
ΕΡ: Ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;

ΑΠ: Δεν βαζω μεγάλους στόχους βάζω μικρούς και προσπαθώ να τους πετυχαίνω.Πρώτα απ όλα θα θελα να έχω υγεια και να μαι δημιουργικος.


ΕΡ: Μάκη μου θα ήθελα να σου πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για την αποδοχή της πρόσκλησης μου ώστε να κάνουμε μαζί αυτή τη πρώτη μου συνέντευξη. Θα ήθελες να προσθέσεις κάτι για το τέλος;

ΑΠ: Εγώ ευχαριστώ πολύ να είστε καλα και εύχομαι να τα ξαναπούμε σύντομα.



Δημήτρης Αναστασιάδης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας