Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

Βαγγέλης Καράλης: Ο νέος και πολλά υποσχόμενος δημοσιογράφος της εκπομπής «Αποκαλυπτικά» μας μιλά εφ' όλης της ύλης

Σίγουρα, τον έχετε δει στο πάνελ της εκπομπής "Αποκαλυπτικά", η οποία αποτελεί πλέον συνήθεια για πολλούς τηλεθεατές, αφού συγκεντρώνει αρκετά υψηλά ποσοστά τηλεθέασης. Πολλοί, όμως ίσως τον έχετε δει σε τοπικά κανάλια της Βορείου Ελλάδας.
Ο λόγος φυσικά για τον Βαγγέλη Καράλη και την αποκλειστική συνέντευξη που παραχώρησε στο BLOG ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ.



Καλησπέρα Βαγγέλη, πες μας λίγα λόγια για το ξεκίνημά σου στη δημοσιογραφία και την ενασχόλησή σου μ' αυτήν.


Καλησπέρα, είναι χαρά μου που μιλάω σε έναν νεαρό ανερχόμενο δημοσιογράφο και συγχαρητήρια για την ηλεκτρονική σας εφημερίδα. 
Κατ' αρχάς είμαι απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής ΑΠΘ του τμήματος Φιλοσοφίας - Παιδαγωγικής. Η δημοσιογραφία αποτελούσε πάντα για εμένα το μεγάλο μου μεράκι έτσι παράλληλα φοιτούσα σε ιδιωτική σχολή δημοσιογραφίας στην Θεσσαλονίκη όπου απέκτησα και το δίπλωμα του δημοσιογράφου. Η αρχή έγινε όταν ακόμη ήμουν μαθητής σε ραδιόφωνο της Καβάλας Ακρόαμα 97,8 κάνοντας εβδομαδιαίο μαγκαζίνο. Με το που πέρασα στις Πανελλαδικές εξετάσεις πήγα στην Θεσσαλονίκη και στο πρώτο έτος της σχολής ανέλαβα την αρχισυνταξία της εφημερίδας την Φιλοσοφικής. 'Επειτα σε σύντομο χρονικό διάστημα ήμουν συντάκτης σε περιοδικό της πόλης, ηλεκτρονική εφημερίδα και ραδιόφωνο. (refresh magazine, Zω στην Θεσσαλονίκη, parousiazw.gr, Venus fm). H πρώτη μου επαφή στην τηλεόραση έγινε όταν ήμουν 22 ετών κάνοντας πρακτική άσκηση στην TV 100 και FM 100 ως ρεπόρτερ. Στην συνέχεια συνεργάστηκα με την εκπομπή της Ελεονώρας Μελέτη στο star channel κάνοντας θέματα στην Θεσσαλονίκη. Στην Βεργίνα τηλεόραση το 2012 ανέλαβα την παρουσίαση και την αρχισυνταξία της εκπομπής FACE to FACE με θέματα και δράσεις νέων στην Θεσσαλονίκη. 

Εγώ προσωπικά σε είδα πρώτη φορά σαν τηλεοπτικό πρόσωπο δυο χρόνια πριν στη Βεργίνα Τηλεόραση. Μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα πέρασες από έναν τοπικό σταθμό σ' έναν πανελλήνιας εμβέλειας όπως είναι το Έψιλον. Πώς ήρθε η συνεργασία σου με το Έψιλον;

Παράλληλα με την εκπομπή που έκανα στην Βεργίνα είχα το site e-family.gr κάνοντας συνεντεύξεις καλλιτεχνικού περιεχομένου με τραγουδιστές, ηθοποιούς κτλ οι οποίοι ανέβαιναν στην Θεσσαλονίκη. Πολλές από αυτές τις συνεντεύξεις ''έβγαζαν'' ειδήσεις και έπαιζαν σε site και κανάλια με αποτέλεσμα το site να γίνει γρήγορα γνωστό. Έτσι κάποια στιγμή χτύπησε το κινητό μου και ήταν από το Έψιλον η αρχισυντάκτρια μου η Γωγώ Σαμπάνη. Μου είπαν σε έχουμε δει και θέλουμε να έρθεις Αθήνα να μιλήσουμε. Πήγα με μια τσάντα και δυο ρούχα και μένω μέχρι σήμερα ! Έγιναν όλα τόσο γρήγορα που το πρώτο διάστημα δεν μπορούσα να το συνειδητοποιήσω. Άλλη πόλη, άλλη δουλειά, άλλη ζωή. Χρωστάω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους ανθρώπους του καναλιού που με εμπιστεύτηκαν! 


Βλέπουμε ότι εκεί στο πάνελ της εκπομπής του Μένιου Φουρθιώτη είσαι ο πιο ήσυχος και κρατάς χαμηλούς τόνους.

Δεν με έχετε γνωρίσει μάλλον στην προσωπική μου ζωή για αυτό το λέτε αυτό ότι είμαι ήσυχος! Δεν πιστεύω πως όλοι όσοι βγαίνουν μπροστά σε εκπομπές είναι ειδικοί και ειδήμονες επί παντός επιστητού. Προτιμώ να μιλάω και να παίρνω θέση για πράγματα και θέματα που γνωρίζω, εξ' άλλου είμαι 25 ετών και προφανώς άλλοι συνάδελφοι έχουν πολύ μεγαλύτερη εμπειρία από εμένα. Σε καμία περίπτωση δεν θα ήθελα να γίνω ''μαϊντανός''!


Τι ρεπορτάζ κάνεις στην εκπομπή; Απ' όσο έχω καταλάβει έχεις αναλάβει τα πιο καλλιτεχνικά.

Πολύ σωστά, κάνω συνεντεύξεις με ηθοποιούς, τραγουδιστές κατά κύριο λόγο. Με ενδιαφέρει πολύ και το κοινωνικό ρεπορτάζ και όποτε έχω την ευκαιρία αναλαμβάνω και τέτοια θέματα. 


Μια τέτοια εκπομπή φαντάζομαι ότι έχει πολλές απαιτήσεις.

Σίγουρα οι απαιτήσεις είναι πολλές και δύσκολες. Έχουμε πολλά θέματα, η εκπομπή είναι γρήγορη και αυτό απαιτεί αντανακλαστικά και εγρήγορση. Είναι ''σκληρό'' σπορ θέλει μεράκι και όρεξη αλλιώς δεν την παλεύεις που λέμε, αλλά η μεγαλύτερη αναγνώριση είναι τα θετικά σχόλια και η αγάπη του κόσμου ! Αυτό μας δίνει ώθηση και δύναμη να γινόμαστε καλύτεροι!

 Πώς είναι για έναν νέο δημοσιογράφο να εργάζεται σ' έναν τέτοιο τηλεοπτικό σταθμό όπως είναι το Έψιλον που από πολύ νωρίς έδειξε ότι ήρθε για να μείνει;

Το κανάλι εμπιστεύεται νέους ανθρώπους και πρόσωπα. Αυτό είναι πολύ ευτυχές γεγονός. Προσωπικά πιστεύω πως σε κάθε χώρο είτε είναι κανάλι, είτε επιχείρηση είτε οποιαδήποτε δουλειά αυτοί που μπορούν να κάνουν την διαφορά είναι οι νέοι. Πιστεύω πολύ στους νέους ανθρώπους και οφείλουν να πιστεύουν και οι μεγαλύτεροι σε αυτή την γενιά διότι βιώνει μια πολύ δύσκολη εποχή και παρ' όλα αυτά μένει όρθια, παλεύει και τα καταφέρνει. Θα πρέπει να δίνονται πολύ περισσότερες ευκαιρίες στους νέους (σε όσους έχουν μείνει στην Ελλάδα βασικά) σε όλα τα επίπεδα!


Τι συμβουλές δίνεις στους ακόμα νεότερους δημοσιογράφους;

Εφ' όσον επιλέξουν να κάνουν αυτό το επάγγελμα να το κάνουν όχι για το φαίνεσθαι και την αναγνωρισιμότητα αλλά γιατί πραγματικά το γουστάρουν! Είναι ένα δύσκολο επάγγελμα που απαιτεί πολλές θυσίες. Η ''μαγκιά'' σε αυτό είναι να κρατήσεις τον χαρακτήρα, την προσωπικότητά σου, τις αξίες και τα πιστεύω σου. Διότι ο μεγαλύτερος κριτής είναι ο κόσμος και είναι πολύ έξυπνος οπότε εύκολα διακρίνει το ψεύτικο από το αληθινό. Αν ο οι φίλοι σου, οι γνωστοί σου, το κοινό σε πάνε και σε γουστάρουν γιατί είσαι αυτός που είσαι και δεν το παίζεις κάτι άλλο τότε δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα!



Σε ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη 
Εύχομαι ότι καλύτερο! Καλές γιορτές με υγεία, ευτυχία και να κάνετε να όνειρά σας πραγματικότητα, κανείς δεν μπορεί να σας τα στερήσει! 
Με εκτίμηση και αγάπη Βαγγέλης Καράλης 


Επιμέλεια ερωτήσεων: Κυριάκος Θεοδοσίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας